Matematika

Zde je odkaz na on-line vyuku dne 6. 11. 2020 v 9: 00 hodin          meet.google.com/ofm-szjm-hmq

 

Domácí úkol vypracujte do DOMÁCÍCH SEŠITŮ a pošlete nejpozději VE ČTVRTEK 5. 11. DO 19 hodin.

zadání0018.pdf (125256)

Dodělejte ještě dnes poslední úkol a dnes jej pošlete do 19 hodin.

 

Děvčata a chlapci, posílám vám pracovní list, ten vypracujte a pošlete mi zpět NEJPOZDĚJI V ÚTERÝ 3. 11. 2020 DO 19 HODIN. Na hodinu (STŘEDA) si připravte sešit, kam si přepíšete učivo, které vám také pošlu a které si potom vysvětlíme - POSTUPNÉ ODČÍTÁNÍ. Zápis dělejte stejně jako já. Příklady, které nejsou dopočítány NEPOČÍTEJTE, VYPOČÍTÁME JE V HODINĚ SPOLEČNĚ, jen si je opište. Mějte se hezky.

zadání0041.pdf (182957)

zadání0040.pdf (232313)

 

Děvčata a chlapci, posílám slíbený nový zápis - přepište si jej do sešitů (barevně, ak jak to mám i já). příklady  (dole) vypočítejte, ofoťte a pošlete nejpozději v pátek 23. 10. 2020. Z Taktiku udějejte ze str. 24 cv. 2, 3, 5. Pošlete rovněž do pátku. Mějte se hezky, HK.

 

 

Děvčata a chlapci, omlouvám se, ale dala jsem vám cvičení v Taktiku ze str. 24 (2, 3, 5), NEDĚLEJTE JE. Pokud už je hotové máte, dobře. Místo toho vám posílám příklady na sčítání, vypočítejte je a pošlete tak, abychom si ve středu při on-line hodině  mohli projít případné chyby nebo dotazy.

 

Chlapci a děvčata, děkuji za odeslané úkoly.

Posílám vám zápis k novému učivu, to si přepište do sešitů barevně  (jak to mám já)

Z Taktiku vypracujte :    str.22, cv. 7, 8, 9                        str. 24, cv. 2, 3, 5                     hotové vyfoťte a pošlete mi do středy 21. 10. na školní 

                                                                                                                                          e-mail

Na MEET si připravte:                sešit s přepsaným učivem

                                                    papír se zaokrouhlováním (to, co jste mi posílali)

zadání0019.pdf (243089)